Здравейте колеги,пиша от името на един приятел защото той няма комп. Скоро си купи алфа 33 1.3 боксер с два карбуратора.Проблем има с оборотите,понякога му играят между 600 и 1500.Не можем да установим проблема,търсих из форума подобна тема,но не намерих.Ако може компетентните в този раздел да ни помогнат с мнение.Благодаря предварително...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Поблем с обороти на 33...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от nick_145_QV Покажи съобщениеЗдравейте колеги,пиша от името на един приятел защото той няма комп. Скоро си купи алфа 33 1.3 боксер с два карбуратора.Проблем има с оборотите,понякога му играят между 600 и 1500.Не можем да установим проблема,търсих из форума подобна тема,но не намерих.Ако може компетентните в този раздел да ни помогнат с мнение.Благодаря предварително...
Задължително почистване и пълен ремонтен комлект - жигльори и т.н. за ляв и десен карбуратор.
Коя година е колата?1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
-
Ами трябва да се синхронизират карбовете аз мога да ти ги настроя но си много далеч и няма как да дойдажигльори и тем подобни няма нужда
Двата карбуратора са с по два дросела и се отварят два по два едновременно и четирите има едни винчета за регулиране на празния ход според колко са отворени клапите на карбураторите и отделно има винчета за синхронизиране на отварянето на всички клапи...... но си е играчка да се настрои
Last edited by whorunit; d.m.y г., 20:09.
Comment
-
колата е 91година
---------- Post added at 17:45 ---------- Previous post was at 17:42 ----------
той ми каза че нещо единия карбуратор му се стувало че вкрвал повече гориво,нещо го бара и каза че не може да го направи
---------- Post added at 17:47 ---------- Previous post was at 17:45 ----------
благодаря за информацията,някои дали може в Пловдив да помогне
---------- Post added at 17:49 ---------- Previous post was at 17:47 ----------
ако трябва ще му обясня и мисля че ще стане
Comment
-
Колега,ясно е,че сте о"""""""срали карбураторите.Аз също мога да ви помогна,но сте ми далечко.Има доста динозаври във форума,които се оправят с тях,но има и по-лесен начин.Един път го писах преди две години и падна масов смях,но човека се вслуша и се оправи.Става въпрос за следното:многото карбуратори изисква освен техника,опит и слух.Такива са колегите от мотоциклетните сервизи.Тия момчета са свикнали да се справят е с повечко карбуратори.Има Хонда и с 6 броя.Идеята ми е да отидеш при тях и ако са навити е много вероятно да ти помогнат.Няма да се впускам в проблемите,които се получават при различно засмукване от цилиндрите и специфичния реглаж,но тия копелета знаят какво да направят.
Успех!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment