Известие

Collapse
No announcement yet.

Поблем с обороти на 33...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Поблем с обороти на 33...

    Здравейте колеги,пиша от името на един приятел защото той няма комп. Скоро си купи алфа 33 1.3 боксер с два карбуратора.Проблем има с оборотите,понякога му играят между 600 и 1500.Не можем да установим проблема,търсих из форума подобна тема,но не намерих.Ако може компетентните в този раздел да ни помогнат с мнение.Благодаря предварително...

  • #2
    Първоначално публикувано от nick_145_QV Покажи съобщение
    Здравейте колеги,пиша от името на един приятел защото той няма комп. Скоро си купи алфа 33 1.3 боксер с два карбуратора.Проблем има с оборотите,понякога му играят между 600 и 1500.Не можем да установим проблема,търсих из форума подобна тема,но не намерих.Ако може компетентните в този раздел да ни помогнат с мнение.Благодаря предварително...
    Предполагам трябва центровка на карбураторите.
    Задължително почистване и пълен ремонтен комлект - жигльори и т.н. за ляв и десен карбуратор.
    Коя година е колата?
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

    Comment


    • #3
      Ами трябва да се синхронизират карбовете аз мога да ти ги настроя но си много далеч и няма как да дойда жигльори и тем подобни няма нужда Двата карбуратора са с по два дросела и се отварят два по два едновременно и четирите има едни винчета за регулиране на празния ход според колко са отворени клапите на карбураторите и отделно има винчета за синхронизиране на отварянето на всички клапи...... но си е играчка да се настрои
      Last edited by whorunit; d.m.y г., 20:09.

      Comment


      • #4
        колата е 91година

        ---------- Post added at 17:45 ---------- Previous post was at 17:42 ----------

        той ми каза че нещо единия карбуратор му се стувало че вкрвал повече гориво,нещо го бара и каза че не може да го направи

        ---------- Post added at 17:47 ---------- Previous post was at 17:45 ----------

        благодаря за информацията,някои дали може в Пловдив да помогне

        ---------- Post added at 17:49 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

        ако трябва ще му обясня и мисля че ще стане

        Comment


        • #5
          Колега,ясно е,че сте о"""""""срали карбураторите.Аз също мога да ви помогна,но сте ми далечко.Има доста динозаври във форума,които се оправят с тях,но има и по-лесен начин.Един път го писах преди две години и падна масов смях,но човека се вслуша и се оправи.Става въпрос за следното:многото карбуратори изисква освен техника,опит и слух.Такива са колегите от мотоциклетните сервизи.Тия момчета са свикнали да се справят е с повечко карбуратори.Има Хонда и с 6 броя.Идеята ми е да отидеш при тях и ако са навити е много вероятно да ти помогнат.Няма да се впускам в проблемите,които се получават при различно засмукване от цилиндрите и специфичния реглаж,но тия копелета знаят какво да направят.
          Успех!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Аз предлагам да започне с измерване на компресията щото от там е тръгнал проблема. А сигурно има и счупен сегмент. Имам 4-карбураторна 33-ка и знам за какво става въпрос.
            След това трябва да се проверят вакуумите, маркучетата и т.н.

            Comment


            • #7
              ми тая алфа преди тои да я купи е седяла близо 1 година иначе не сме я осрали ние.благодаря за полезната информация,ще ви пиша какво е станало

              Comment

              Working...
              X